sobota, 23 maja 2009

POKER Texas Hold'em - blef, strategie, WYGRYWAJ!



Przeczytaj darmowy fragment
Pełny opis ebooka - tutaj dowiesz się więcej

Ocena czytelników 5,21/6

Opinie:

Mariusz Uliszewski

23lata, studiuję, pracuję
"Poker-współczesny-Texas-Holdem-i-inne-odmiany-pokera" - tę pozycję polecam każdemu początkującemu jak i średnio-zaawansowanemu człowiekowi, który zainteresował się pokerem. GORĄCO POLECAM!!! Pozycja naprawdę warta uwagi!!:) pozdrawiam

Jakub Waksmundzki
uczen 3 klasy LO
Książka świetnie przekazuje najważniejsze zagadnienia pokera w bardzo prosty i przejrzysty sposób. Jeśli jesteś początkującym graczem z czystym sumieniem polecam. Mi pomogła w dość dużym stopniu

Piotr Pluto-Prądzyński
23 lata... przyszły Pokerstar:)
Ciekawa pozycja omawiająca Holdema z każdej możliwej strony. Jeżeli chcesz jednym spojrzeniem zbić z pantałyku swoich przeciwników to dobrze trafiłeś:) Powodzenia!
Tomasz StankowskiMam 35 lat pracuję zawodowo jako kierowca i mam nadzieję,że już niebawem zmienię swój sposób zarabiania pieniędzy!!!
Dzięki lekturze,którą zamówiłem i przeczytałem jak na tą chwilę przestałem przegrywać w pokera.Sama gra wydawałaby się taka prosta,lecz niejednokrotnie ta właśnie prostota prowadziła do wyzerowania mojego konta.Na szczęście to już przeszłość:poznane nowe techniki gry i obliczenia z tej książki już przy pierwszym zastosowaniu polepszają moje wyniki w grze.Polecam tę książkę wszystkim,którzy rozpoczynają przygodę lub życie z pokerem!!!Może spotkamy się przy jednym stoliku?Pozdrawiam i dziękuję za KSIĄŻKĘ!!!

Romuald Lechowicz
Od zakupienia ebooka minęło niewiele czasu, ale już z osoby znającej zasady gry awansowałem na eksperta, na razie w gronie znajomych (grają często), ale z tą wiedzą, podaną dogłębnie w przejrzysty sposób, znalazłem w sobie odwagę na grę z coraz bardziej zaawansowanymi graczami, warto podkreślić - grę skuteczną. Uważam, że ebooka napisał profesjonalista chcący się podzielić swoją wiedzą, dlatego jeśli jesteś zainteresowany tematem, to tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Sylwester
bezrobotny Po przeczytaniu tego ebooka na drugi dzień wygrałem darmowy turniej w którym otrzymałem 50 dolarów. Zawsze byłem blisko finałowego stołu lecz wypadałem około 30-100 pozycji. Ta książka dużo mi pomogła i gra na prawdziwe pieniądze dużo lepiej mi wychodzi.

Damian Sak
student, 20 lat
Ten ebook jest doskonały! Nigdy nie grałem w życiu w pokera, bo nie umiałem. Ale dzięki temu ebookowi poznałem zasady i teraz gram i wygrywam dobre pieniądze!

Andrzej Szopiński
Bezrobotny
Dzięki tej książce wygrywam prawie wszystkie freerolle. Zyski są ogromne. Systemy omówione w ebooki są w 100% skuteczne!

Wojtek Jęchorek
doradca marketingowy i PR, także impresario :):):)
Lektura odprężająca, intrygująca i łatwa do przyswojenia!!! Koncentracja wymagana podczas czytania powoduje, że tak naprawdę wprowadzamy się właśnie w stan relaksu! UWAGA! Tylko dla otwartych, wolnych od stereotypowego myślenia, głów!!! :):):):):)

SPIS TREŚCI

POKER
CZĘŚĆ I – PODSTAWY
1. Talia kart
2. Ranking układów kart
3. Zasady Texas Hold’em Poker
1.Rozpoczęcie gry
2. Preflop.
3. Flop
4. Turn
5. River
6. Rodzaje gier Texas Hold’em Poker
7. Pot (pula)
8. Pozycja przy stole
9. Reguły obowiązujące w grze
10. Rozgrywka
4. Zasady Omaha Hold’em Poker
1. Omaha Hold’em
2. Omaha High / Low
5. Zasady 7 Card Stud Poker
1. Rozpoczęcie gry
2. Pierwsza runda licytacji (3th street)
3. Druga runda licytacji (4th street)
4. Trzecia runda licytacji (5th street)
5. Czwarta runda licytacji (6th street)
6. Piąta runda licytacji (7th street)
7. 7 Card Stud Hi Lo
CZĘŚĆ II – POKER W INTERNECIE
1. Poker room
Czym jest poker room?
Kto jest właścicielem poker roomów?
Na czym zarabiają poker roomy?
Czy zatem pieniądze, które zdeponuję w poker roomie są bezpieczne?
2. Zaczynamy
Wybór poker roomu
Login, nick, hasło
Dane osobowe
Adres e-mai
Pieniądze
Kilka poker roomów? Bonusy
Depozyt
Neteller
3. Dołączamy do gry
Rodzaje stołów do gry
Turnieje
4. WSOP
CZĘŚĆ III – STRATEGIE
1. Błędy – co o nich wiemy i jak ich unikniemy?
2. Z czym do ataku?
3. Jakie masz szanse Ty, a jakie oni?
4. Jak się prezentujesz?
5. Z kim walczysz?
Tight-Agressive
Loose-Agressive
Loose-Passive
6. O co walczysz?
7. Skąd atakujesz?
Small i Big Blind
Under the Gun
Pozycje środkowe i późne
Dealer
8. Jaką masz broń do dyspozycji?
Stawki gry
Tempo gry
Agresja
Atakując atakuj
Zwiad
Slow play
Check raise
Pieniądze w puli
Blef
Obrona puli
9. Musisz się bronić?
10. Dostałeś do ręki armatę?
11. Gra w turniejach
12. Texas Hold’em Limit
13. Omaha Hold’em
14. 7 Card Stud
CZĘŚĆ IV – POMOCE
CZĘŚĆ V – WAŻNE
CZĘŚĆ VI – LINKI

1 komentarz: