środa, 20 maja 2009

Efekt motyla - hit ostatnich miesięcy!!



Bezpłatny fragment

Dowiedz się więcej

Uwaga! Niniejsza publikacja została napisana przez jednego z najmłodszych polskich milionerów – Kamila Cebulskiego.

Kamil Cebulski zajął 7 miejsce w rankingu „Najbogatsze polskie młode gwiazdy”. Ranking opublikowało WPROST 20 lipca 2008 roku (numer 29).
"Kiedyś obejrzałem film pt Efekt Motyla, do tej pory jest to dla mnie jeden z najlepszych filmów i kiedy mówię o tym znajomym to dziwnie się na mnie patrzą. Po pewnym czasie dostałem ofertę ebooka pod tym samym tytułem. Nie musiałem czytać żadnych recenzji aby go kupić, wiedziałem że będzie to super książka. W momencie kiedy miałem ją na ekranie swojego monitora połknąłem ją od razu w całości, dopiero na drug dzień przeczytałem ją zupełnie na spokojnie. Książka rewelacja, daje do myślenia nie tylko nad życiem zawodowym, ale i w moim odczuciu przede wszystkim nad życiem prywatnym, które moim zdaniem musi być ułożone aby spokojnie :) zarabiać pieniądze."
Daniel Szczęsny
, 33 lata, mieszkam w Irlandii, prowadzę działalność elektroinstalacyjną oraz sklep internetowy z oświetleniem.
Dlaczego Efekt motyla jest tak wyjątkową książką?

1 komentarz:

  1. Kupiłam tego ebooka i nie żałuję!!! Godny polecenia, daje kopa i zmienia myślenie

    OdpowiedzUsuń