czwartek, 11 czerwca 2009

Mężczyzna od A do Z


Darmowy fragment


Pełny opis książki Inne ebooki z tej kategorii
Opinie czytelników:

Daria G. Koordynator ds Rekrutacji
Bardzo przydatna lektura. Myślę, że gdybyśmy my, kobiety, posiadały wiedzę i stosowały rady zawarte w tej książce, nasze związki i życie byłyby o wiele prostsze i przyjemniejsze. Warto, by mężczyźni także przeczytali tę pozycję, napisaną rzeczowo i przystępnie, aby lepiej siebie rozumieć oraz wyrażać.

Monika Siuda
Książka genialna. Pełne uznanie dla Autora. W prosty, a nie naukowy sposób dowiedziałam się jakie popełniałam błędy w stosunku do mężczyzn. I chyba będę musiała zrezygnować z mojej metody "cichych dni"... :). Każda kobitka powinna ją przeczytać i wprowadzić w życie :)

ElżbietaK.Uważam, że jest to bardzo ciekawa lektura. Pozwala nam kobietom spojrzeć na związki z mężczyznami z zupełnie innej perspektywy. Ileż to razy nie zastanawiamy się dlaczego nasz związek z potencjalnym partnerem na życie nie wychodzi, albo idzie nie w tym kierunku jaki oczekiwałayśmy. Dzięki tej książce można zweryfikować swoje zachowania, postawy i oczekiwania wobec związku. Bardzo polecam...może uda się nam kobietom, dzięki tej książce bardziej zrozumieć "męski punkt widzenia" i....dostosowac się do niego tak, aby stworzyć pełen miłości i głębokiej więzi związek.


Małgorzata Rodak, prowadzę własną działalność gospodarczą
Książka świetna. Jest tam wiele mądrych wskazówek jak postępować z mężczyznami. Aktualnie nie jestem w żadnym związku, ale byłam z kimś i po przeczytaniu tej książki mogę powiedzieć, że popełniłam wszystkie możliwe błędy. Teraz już wiem jak należy rozmawiać z mężczyznami i mam nadzieję, że na swojej drodze spotkam jeszcze kogoś wyjątkowego i będę miała cudowny i szczęśliwy związek. Pozdrawiam Małgorzata

Anna
Gorąco polecam tę książkę, gdyż po jej przeczytaniu doszłam do wielu wniosków. Ciężko jest zrozumieć mężczyzn, dlaczego się tak zachowują. Postanowiłam ją zakupić. Otóż już nie wiedziałam co mam zrobić w związku by nie było problemów, których niestety ale nie da się wykluczyć. Za sprawą tej książki można wiele się nauczyć jak w różnych sytuacjach się zachować, jak mówić, by to podziałało na mężczyznę. Jest wiele cennych porad, o których wcześniej nie wiedziałam. Każdemu ta wiedza się przyda, bo jest tego dużo. Zachęcam was kobiety do zapoznania się z tą ciekawą lekturą :-)))

Izabela Mioduszewska
Studiuję na IV roku socjologii
Jak dotąd, nie przeczytałam lepszego poradnika dla kobiet. Zawiera wiele pomysłów, przykładów i ćwiczeń dla kobiet, które chcą być "tymi jedynymi" dla swoich mężczyzn. Poza tym Pan Piotr przybliża męską psychikę, dzięki czemu naprawdę łatwiej nam zrozumieć mężczyzn i unikać błędów w związku. Wydaje mi się, że odpowiedzialność za dobre relacje jest za bardzo przerzucona na kobiety, a mężczyźni przedstwaieni jako osobnicy nieskomplikowani i łatwo podatni na kobiecą manipulację, ale - czy nie takie jest życie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz